Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 19 augusti 2009 08:22

Då har man ringt vårdcentralen  fixat min salva som jag ska ha nu när sommar är slut,, när hösten och vintern kommer.. Den kommer på Fredag.. Bara utgifter hela tiden... Den är så dyr,, för sån liten tub med salva som den är...... Å vad jag längtar reda till nästa sommar..


Hampus åt faktiskt en hel smörgås och ett glas juice till frukost. Inte illa säger ja!!!!  Nu klara han sig till lunch kl 11.00 i dag på fritis..  Sitter o fundera på vilken väg jag ska åka till Fagersta,, de håller på med vägarbetet på stora vägen mellan Norberg och Fagersta.. Om jag ska åka gamla norbergsvägen till Fagersta.. Mmm svårt,, har lite svårt att bestämma mig....


Nu ska fixa det sista här hemma,, innan jag åker med hampus till fritis....





Av Maria Pettersson - 19 augusti 2009 07:09

Det gick bra att jobba eftermiddag i går.. Tiden gick fort , och det var skönt. När jag kom hem igår,, så fixade jag mig ordning för kvällen på en gång och gick la mig... Skönt att få sova 8-9 timmar... Dom timmar måste jag ha i mig för jag ska klagar en hel dag.. Då är jag glad o pigg hela dagen..


. Idag har jag lite ärende på förmiddagen innan jag börjar jobba kl 11.00, hoppas jag hinner göra dessa ärende innan jag börjar, men de på jobbet vet om det, om jag skulle komma lite sent.. Sen slutar man kl 16.00 idag , en kort dag blir det.. Skönt att vara hemma samma tid som reine kommer hem...


Imorgon är det en stor dag för hampus, inskolning på förskolan för honom.. Sen har man oxå fixa hampus ledighet den 2-4 september,, för då ska han flyga till Tyskland,, allt är klart.... Och det är inte så långt dit.. Två veckor...


Nu ska jag fixa lite frukost,, bästa målet om dagen,, säger de.. Hampus har  lite svårt  att äta frukost så tidigt på morgon....



Ovido - Quiz & Flashcards