Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 3 augusti 2009 14:13

Nu har hampus fått sitt pass idag.. Jag fick ett sms av polisen ,, så har varit o hämtat det i fagersta efter inskolningen..Det var ju en gubbe som sätt där idag, inte en tant,, just det jag fick ju inte skriva Tant av en anledning.


Inskolning gick kanon bra ... Inga alls problem.. Hampus börjar kl kvart över sex i morgon bitti på fritis...Jag tycker synd om barn som måste upp så tidigt på morgonen  och gå på fritis eller dagis när man ska jobba.. Men det finns vissa som är jävla bortskämda av sig....


Nu händer det inte så mycket, bara väntar tills reine kommer hem i från jobbet.....Det blir runt kl halv fem...

 Nu ska ja vila en stund,, är lite trött.. Sen ska jag ta damsugan och damsuga i köket.. Sen blir det en kvällspromenad för min del....

Av Maria Pettersson - 3 augusti 2009 07:53

Det är stora dagen för hampus idag. Inskolning på förskolan.. Jag väckte honom halv åtta.. Nu är han på sitt rum o leker.. Lite konstigt ,, han brukar gå ner o kolla på barnprogram på en gång när han vaknar....


Själv har jag gjort alla morgonarbetet.... Bäddat sängarna och slängt in en tvättmaskin och jag har fixat disken som reine glömde göra i går kväll..


Nu är det frukost gäller,, se om jag få hampus till äta frukost,, han brukar inte vel äta frukost på en gång när han vaknar.. Brukar ta en timme efter han har vakna då  vill han  ha frukost....



Ovido - Quiz & Flashcards