Alla inlägg under februari 2009

Av Maria Pettersson - 4 februari 2009 19:41

Min dag har  varit jättebra.. Innan ska ja skulle åka till jobbet så vart hampus dålig i magen , så jag fick ringa reine att han att skulle komma hem, så han kom kl 13.15 och jag börja kl 14.00, så det vart inte så stressit till jobbet som jag trodde det skulle bli...


Men i morgon ska hampus till dagis... Min dag på jobbet idag, har varit helt suveränt, har suttit i kassan lite och varit ute i butiken ,, har gjort massa saker i butiken idag, det känns så himla roligt, att man får göra massa andra saker inte bara sitta i kassan hela tiden..

Hoppas det blir likadant i morgon på jobbet, jag jobbar samma tid i morgon oxå..


Min älskade sambo hade lagat jätte god mat,,, ris och kycklingsgryta tills jag kom hem, så nu är man mätt o belåten.. Så nu ska vi mysa framför TV.. Det ska bli mysigt...



Av Maria Pettersson - 4 februari 2009 12:09

 Nu har man sminkas sig och nu är man klar för jobbet.. Lämnar hampus kl 13.00


Ps.!! Vi lämnade in Reine telefon för en vecka sedan, hoppas vi får den nästa vecka , de sa att de skulle ta cirka två veckor.. ... ... Hoppas de kan laga den...

Av Maria Pettersson - 4 februari 2009 11:56

Tack, Tack för det!!!

Av Maria Pettersson - 4 februari 2009 11:43

Snart ska ja åka med hampus till dagiset.. Jag orkade inte laga någon mat idag utan  jag åkte handla pizza istället. Är lite lat ibland, men det får man vara ibland,... Å var det var gott det va!!!


Ska börja göra mig iordning, sen är det dra med hampus till dagiset o jag till jobbet... Jobbar 14.00--19.00

Av Maria Pettersson - 4 februari 2009 10:24

 Det är tur att man har någon som lyssnar o förstå vad jag tycker om detta!! Min älskade pojkvän Reine..Han berättade för mig en sak igår.. Men  det var mycket interssant...Och ja fick svar på min funderingar, och så ja hade inte fel!!!!... 


 Jag  o reine pratar om detta, att vi inte ska håller detta inom sig hela tiden,,som ja har gjort ett tag ....


Och det är inte mitt fel!! hela tiden....

Av Maria Pettersson - 4 februari 2009 07:17

Jaa, då var det redan Onsdag !! usch var dagarna går fort.. Jag måste ha varit trött igår, ja gick la med mig med hampus vid sju tiden och somnade, och vaknade kl halv sju idag. Men det är skönt att få sova ut...


Nu  här man ju tid och göra de sysslor som jag skulle göra igår, innan man ska åka jobba!!   Vi åke ner till Reines föräldrar igår o var där till 17.30


Fundera göra allt nu på en gång på morgon, så har man det gjort, o det är ju skönt. Ska tvätta  kläder o damusga o torka golven på nedevåningen.. Det är inte kul med måste ju göras....


Nä, kan inte skriva mera, måste sätta gång med städningen..

Av Maria Pettersson - 3 februari 2009 15:21

Hallå..!!

Äntligen hemma ifrån jobbet , har jobbat 6.5 timme idag, men det känns mer i kroppen än det gjorde igår, för idag har ja "inte" har  suttit i kassan.. Och det känns skönt..... Idag har man allafall inga siffror huvudet hihih


Hämta hampus gick klockrent,, han bara klädde på sig så fint och följde mig till bilen.. Annars på dagist hade det  bara gått bra.. "Tummen Upp För Hampus"


Nu ska man gå göra sina sysslor, om inte Reine hittat på något roligar som vi ska göra!! Jag hoppas det,,, har inge lust att göra min sysslor idag. "suck"..

Av Maria Pettersson - 2 februari 2009 20:23

Nu ska man göra iordning för i morgon dagen,  hampus kläder, och fixa med att skriva ner tidern till dagis, dvs vilka tider hampus ska gå på dagis.. Sen är det bara gå lägga sig sova , brevid sin underbara sambo Reine..


Go natt alla som läser min blogg...

Ovido - Quiz & Flashcards