Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Maria Pettersson - 20 februari 2009 22:15

Jag blir så jävla förbannad på någon.. Jag kan inte fatta att en inte kan ta  order av tjejer,,, utan bara gå sin egen väg.. När man jobbar i butik så måste man kunna sammabeta, för det ska underlätta saker på flera punkter.. Men en fattar inte detta...


Städrutinerna?? Vi har städrutiner på jobbet, alla vet om dom och följer dessa rutiner prickfritt utan en person, som man blir bara mera o mera förbannand på.. 


Kan man bli så sur när man inte får göra som man själv vill göra på jobbet????? Tyvärr så kan man inte göra alltid som man vill på jobbet utan måste se i helheten hur på butiken ser ut och vad man ska göras och lyssna på den som har ansvaret för butiken... Jag o flera på jobbet blir mer o mer irreterad  o förbannad på denna person...... Jag hoppas att vi kommer pratar med chefen om detta.... För det är inte så roligt att vara förbannad hela tiden, när man ser denna person på jobbet... När man kommer till jobbet, så ska det var roligt och samt o träffa jobbarkompisarna...


hej då...


Av Maria Pettersson - 20 februari 2009 09:50

Min katt charlie har varit bort i fyra dagar nu... Han har aldrig varit bort så många dagara i rad, så  ja hoppas att han kommer hem snart ... .... Det är bara vänta o se och jag har varit  ute o ropa på hans namn , flera gånger om dagen.. Han kan ju oxå var instängd någonstans...  Jag får hoppas på det bästa att han kommer hem snart.. Jag saknar honom!!! Han brukar ligga brevid mig i sängen varje kväll...


 Jag ska snart gå göra mig iordning, ska lämna hampus på dagis kl 11.00  .. Innan ja börjar jobba, så ska åka förbi mor o far...

Nu ska ja sätta i gång....







Av Maria Pettersson - 20 februari 2009 09:39

Tänker på dig,,,,,,,,,,,,,,,,, din lilla

Ovido - Quiz & Flashcards