Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Maria Pettersson - 23 februari 2009 23:50

Mn katt charlie är tillbaka hos mig.....

Av Maria Pettersson - 23 februari 2009 09:35

Snart ska ja åka lämna hampus på dagiset kl 10.00,,, hampus sov ända till kl 8.45 Men som vanligt så vill han inte ha något frukost,, så ja fick äta frukost själv idag... Jag gick upp halv åtta för jag skulle ringa veterinären för jag skulle ha P-piller till Mina katter...


 Min katt charlie har varit bort nu i en hel vecka så jag tror inte han kommer tillbaka ...Jag saknar honom så mycket för han brukar ligga brevid mig i sängen varje kväll.... Det sånt, som brukar hända när man har utekatter.. Förra året vid samma tid punkt, så försvann min katt Moa ,, hon har inte kommit tillbaka, så jag tror att hon inte lever...


Nä, rinner tiden iväg,,, ska se till hampus klä på sig ytterkläderna, åka till dagis..


Jag skriver kanske när jag kommer hem i från jobbet efter kl 22.00, det beror på hur trött jag är....


Ovido - Quiz & Flashcards