Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Maria Pettersson - 14 februari 2009 19:21

Nu har man gjort sin lördag..,,, det var jätte skönt att jobba  idag efter man har varit ledig i två dagar... Vi fick ett nytt schema och jag kommer bara jobba en lördag på en hel månad,,, resten av helgerna är jag ledig...

 Det kommer bli så jävla skönt att var ledig på helgerna,, jag har inte varit ledig en  hel helg på jätte länge.....


Hampus mår mycket bättre nu, men det beror ju på han har fått alvedon hela dagen.....Men det är inte den vanliga hampus , han är så lugn... Han hostade så han spydde idag.. Helt återställ är han inte...


Vi får se om han har feber i morgon!!! Nu är jag ledig i två dagar, söndag o måndag.. Så vi få se hur hampus mår på måndag annars får Reine var hemma med hampus på Tisdag.....


Det blir väl att titta på Melodifestivalen ikväll. .. Hoppas det inte blir samma fiasko, som förra Lördag hihihi....Om det är bara skit så blir det väl sätta på en film istället...





Av Maria Pettersson - 14 februari 2009 08:35

Idag är det alla hjärtans dag!! Se om man hittar något att köpa till sin underbara sambo då... Idag kommer inte ja göra något så mycket innan jag måste åka till jobbet på eftermiddag....


 När vi vaknade vid 7.00, så klagade hampus att han hade ont i huvudet.. Så jag tog tempen på honom, han hade 39.4 så nu ligger han i soffa och tittar på TV och han har fått alvedon för febern.. Hoppas han blir piggare snart....


Nu ska ja gå upp till Sovrummet o bädda sängen och titta lite på Tv där upp.. För TV i vardagsrummet är upptaget......

Ovido - Quiz & Flashcards