Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Maria Pettersson - 12 februari 2009 20:27

Nu väntar soffan på mig, och nu ska slå på en film. Hoppas att den är sevärd se på....

Av Maria Pettersson - 12 februari 2009 20:03

För varje dag  som går älskar jag dig allt mer.... Jag vill spendera min framtid vid din sida.. Att bli älskad av dig att även dela sorg och lycka, hopp och förtvivlan , kärlek och hat och svaghet..


Kärlek kan var häftigt med den kan också vara jobbigt ibland...Om någon lämnar dig på gatan i mörkret och du sitter där o gråter....... Då kommer någon och frågar dig snällt.. Varför gråter du min Ängel?? Har du saknat mig , du tror väl inte att jag lämnat dig...!!!


 Hur vet man när man är kär!!

För min del så börjar det att pirrar det i hela kroppen när jag tänker på den personen..

En sak som jag är säker, är att kärleken lämnar ingen oberörd. Kärleken skiljer sig olika , om du är lycklig eller olycklig kär.


 Är du lyckligt kär känner du dig oövervinnerlig, men när du är olyckligt kär kan det kännas som om hela världen rasar samman.


Första middag

Min första romatisk middag med den jag älskar så mycket, var en kall pizza o öl för många herrans års sedan.... Det kan jag kallas kärlek...




Av Maria Pettersson - 12 februari 2009 17:36

Nu är man äntligen klar med städningen, och reine jobbar fortfarande.. Han behövde jobba över för det var någon lastbil som skulle bli klar idag.. Så ja har ingen anning när han kommer hem idag.... Men jag hoppas snart.... Reine ringde mig precis han är på väg hem nu, men han skulle in handla....


Så vad som händer i kväll då? Mmm, hampus är i duschen nu.. sen ska han titta på barnprogram innan han får gå i sängs... Själv för min del blir det väl sätta på en film o  titta på  innan jag kryper i själv till sängs, jag hoppas jag hittar en bra film o titta på...



Av Maria Pettersson - 12 februari 2009 14:34

Jag har legat i sängen tills nu!!! Jag nämnde tidigare att ja skulle tvättakläder, men det har jag faktiskt gjort, så nu väntar mest på att tvättmaskin ska bli klar, så jag kan lägga in en ny maskin... Sen har jag också vikt kläder och lagt dom på rätt plats....


Nu ska ja ta mig i kragen börjar arbeta på hemmaplan, dvs städa här hemma och börja laga mat!! Laga mat det är en  svår fråga, vad ska vi äta för något???.....mm hittar alltid på något!!!


Ja , har en lite förvarning att Reines Mamma fyller år idag, men jag är inte säker... Om det är så, så måste vi fixa en present till henne..


Nej, nu ska snabba på med  lite städningen .  Reine kommer hem snart!!!

Tittar in lite senare  skriver om hur det blev..



Ovido - Quiz & Flashcards