Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Maria Pettersson - 8 februari 2009 16:52

Har varit å handlat , hela familjen var med... Vi var först ner till ICA för att köpa kattmat och mjölk, sen körde vi vidare till Fagersta för att handla lite på mitt jobb ( Lidl)...


Sen beställde vi pizzor och åkte upp till Mamma o Pappa.. Hampus kusin Tim var hos mamma,, Tim hade sovit över från  Lördag till söndag... Hampus fick leka lite med Tim, sen kom Tims pappa  o hämtade han,, dvs min bror Mikael kallas Micke.....


Nu har ja gjort rent kattlådan, så nu har katterna en fräsch kattlåda igen... Nu ska  hampus in duschen , han ska läggas tidigt idag, för han ska upp tidigt i morgon kl 6.15 Han kommer vara länge på dagis i morgon för att han ska gå på teater i morgon på eftermiddag.....



Nä, nu måste ja sätta igång med att få in hampus i duschen...

Av Maria Pettersson - 8 februari 2009 12:05

Men herre gud, får det sluta att snöa.... Ja o Reine har varit ute o skotta redan idag, men det var reine som skotta det mesta idag..... Det var lite för tyngt för mig att skotta, för det hade  kommit så mycket...


Nu har det alla fall slutat snöa, och det är skönt....  Nu ska gå vara lite social, för grannen kom nu... Reine o han sitter pratar om snö och ploggning, roligt samtals ämnen.. hihhi...

Av Maria Pettersson - 8 februari 2009 11:05

Ja, nu är det Söndag,, sista dag på denna vecka,, å vad veckorna går fort!!! Nu ska JA sammafatta kvällen för Er lite kort!!


Maten som reine lagade till oss, blev kanon gott...Efter maten så körde *Reine oss ner till byn..Vi skulle var hos Eva ikväll.. Efter ett tag hos Eva, så började vi fixa med karaoken , kopplade in det , och fixa med att göra inställningar på mikrofonerna.... Sen sätt vi å sjöng lite... Sen började vi göra iordning oss för gå vidare till grannen...


Där hos grannen, så försökte vi spelar ett spel... Men vi förstod inte vad spelet går ut på....Så det vart inte så mycket med att spel, utan vi sätt prata massa goja hela kvällen,, runt halv tolv på kvällen, så gick vi till portan( puben i Norberg)..


Jag vart inte så långvarig på puben, utan jag tog en taxi runt kl kvart över tolv... Men det var mycket  folk ute,, det är ju tack för att det engelbrektloppet..


När ja kom hem, så lång min underbara sambo Reine o sov, så jag krypte ner i sängen brevid honom, somnade på en gång.. Jag var lite trött, för jag hade jobba från 7-15.30 ,, så ja var lite sliten...


Jag hade kanon trevligt.. Tack tjejerna!! Vi måste göra om detta.!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards