Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Maria Pettersson - 22 februari 2009 20:30

Sista dagen på denna vecka.!!! Den här vecka har gott så fort att jag inte hunnit med allt ja skulle göra.. Men ja får hoppas jag hinner me det nästa vecka...


Idag har det varit en lugn o skönt dag,, Reine var ute o skotta snö i morse vid 10.00, för det hade snöat ganska mycket över natten, och det snöar fortfarande.. Kan det aldrig sluta snö!!!... Vid 11.00 tiden åkte vi till Fagersta och hälsade på mor o far en stund.. Vi var där några timmar, sen åkte vi hem, innan vi åkte så var ja inte på jobbet ( Lidl) för handla lite frukost varor....


När vi kom hem så började Reine med maten, potatis och köttfärsbiffar,,, mums var det.. När det var klart, så var det nästa lägg dax för hampus...Vi fick in hampus duschen efter tag och sen var det med honom upp säng,, han somnade på en gång...


Skönt, för man fick sin egen tid för sig själv , ja o reine.... Skönt..


Imorgon Måndag, så då har vi Årsinvetering på jobbet.. Och jag kommer jobba 12.00--22.00 ,, hoppas jag kommer därifrån kl 22 för att jag börjar kl 7.00 på Tisdag morgon, men då behöver ja inte lämna hampus på dagis utan kommer Reine att göra de...... Det är bra om får sova halv timme länge då....


Nu ska ja sätta på en film titta på !!! Go natt alla..

Ovido - Quiz & Flashcards