Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Maria Pettersson - 11 februari 2009 20:31

Nu börjar jag bli lite tröööött känner ja.. Hampus ligger sin sängen , han har somnat redan....Själv ligger ja i sängen och ha datorn i knät och tv på... Nu bråkar charlie med de andra katterna,,,, är det syskonkärlek eller?? Nä, det tror ja inte.. Charlie är rikig retstika mot hans två systrar... Men han lugnar nog ner sig snart, när jag blir arg på honom...


Ja, får vi se vad som kommer o hända imorrn, min planer blir nog hålla på med tvätta lite kläder o vika ....


Ja, ska se på EFTERLYST på  tv3 kl 21.00


Kompisen Eva rekommendera en film som ja ska se, den heter A teathers cirme..


natti, natti alla som läser min blogg...

Av Maria Pettersson - 11 februari 2009 18:50

Vågar ja berätta detta här??? Det handlar om bilen,, jag skäms lite att berätta detta... Reine hade kört bensinstopp, bilen hade så lite bensin i bilen, så när man försökte start bilen så orkar den inte suga på bensin i från tanken på bilen..... Hiihi..


Men det är skönt att det var inte så stora fel på bilen..

Av Maria Pettersson - 11 februari 2009 17:51

Nu har man kommit hem i från jobbet..  Reine är ute nu kollar på bilen, hoppas han hittar felet på bilen.. Hoppas att det inte blir så dyrt heller!!! För det är inte så roligt att lägga ut pengar på bilen nu!!!


Jag tittade på schemat på jobbet, jag hade tittat fel på vecka så .. Jag trodde ja skulle jobba på måndag nästa vecka, men då är jag ledig.... Så ja måste ändra  tiderna på dagis för nästa vecka.. Hampus kommer vara hemma i från dagis , torsdag o fredag denna vecka och måndag nästa vecka....


Hoppas, hoppas, vi får reda på vad är för fel på saaben!!!




Av Maria Pettersson - 11 februari 2009 09:27

Nu snöar det igen här  i Norberg (kärrgruvan).. Kan det aldrig sluta att snöa..... Jag vill att det ska bli vår o sommar... Jag bara längtar!!!

Av Maria Pettersson - 11 februari 2009 08:55

Jag är så jävla less på bilar som går sönder hela tiden.. Saaben startade i morse,, reine tror det är bensinpumpen igen.... Så reine fick ta den andra bilen till jobbet.. Mellan kl 10-11 kommer pappa hämta mig, för jag börjar jobb kl 12.00, hampus ska vara hos mormor, när jag jobbar idag.. Hampus hostar mera idag,, han är inte alls pigg,,,, han är så lugn o han lyssnar på oss..


Sen kommer reine hämta mig vid kl 17.00 Sen är jag ledig torsdag o fredag.. Reine ska titta på bilen sen i kväll, se vad felet ligger någonstans, jag hoppas han  hittar felet....


Är så jävla less på bilar går sönder!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards