Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Maria Pettersson - 28 februari 2009 19:06

Helt plötsligt blev ja sugen på en semla.. Mums vad det var gott...Jag tycker  inte så mycket om mandelmassa, jag brukar ta på bort det mesta av mandelmassan... Men denna semla var inte så mycket med mandelmassa...


Den var det bästa Semla jag har ätit på flera år...


Om ca en timme börja melodifestivalen,, kanske kommer grannen förbi....

Av Maria Pettersson - 28 februari 2009 17:18

Idag har man jobbat 7-15.30...Så ja o nettan öppnade på jobbet idag...

Så ja fick ha ansvaret några timmar, det var faktisk roligt, men inte så svårt... Jag hoppas det blir flera gånger.

Allt färsk varor var klart kl 11.. Vad tiden gick fort idag, men det beror kanske att man hade mycket att göra....Man vill göra det bästa av situationen och det ska bli bra.....

 Nu är det skönt att var hemma nu..


 När jag hade lunch på jobbet, så gick ja in på bolaget, så vi får se om det blir någon cider, när vi ska titta på melodifestivalen ikväll..

Ovido - Quiz & Flashcards