Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Maria Pettersson - 15 februari 2009 19:46

Nu har jag beställt en kryssning den 21 mars, och den är betald o allt, och jag har fixat barnvakt och kattvakt den dagen... Vi ska åka med cinderella båten... Jag och reine ska bara åka,,, å vad jag längtar till det.. Det är snart fyra veckor dit...


Jag har redan börjat fundera på  vad jag ska på mig när vi ska  åker... jag är lite knäpp, som tänker sådan bannor redan hehe....

Hampus ska vara hos Farmor o Farfar då....


Reine fyller år den 27 mars, så han få en kryssning av mig som present.......


Vi har varit på middag hos Reine föräldrar i dag,, för hon hade fyllt år, så vi skulle vara där kl 17.00, så jag tog en promenad ner dit istället för att åka bil..... Det var faktiskt jätteskönt gå ner till Norberg, 3.5 km är det ner dit... Det tog för mig 45 minuter...





Av Maria Pettersson - 15 februari 2009 09:03

Nu har man varit ute o på en promenad, det var inte så långt,,, men jag hade vikter på benan, så det kändes längre.. Men det var skönt att ta en promenad och sen när jag kom hem i från promenaden , så började jag damsuga och torka golven  i vardagsrummet, hallen och i köket.. Nu är det fint här hemma...


Vi ska på middag hos Reines föräldrar för kicki fyllde år den 12 feb,, vi ska var där kl 17.00, ja får se om jag går ner dit , det är 3.5 km ner till norberg, där de bor....


Nu har man varit duktig, nu ska ja titta lite på Tv, det är skidskytte och alpint idag...

Av Maria Pettersson - 15 februari 2009 07:25

Jag fick sova på soffan ii natt, för när jag skulle gå lägga mig i sängen i går, så lång hampus i min säng , så därför fick ja sova i soffan, men det gick bra det oxå... Reine o hampus har inte vaknat än....


 Nu ska ja gå o äta lite frukost, sen blir det ta en lång härlig morgon promenad, för jag har bestämt mig på 100 % att jag ska gå ner i vikt nu!! Jag ska ha vikter på båda benan, när jag går nu,, så jag kommer vara helt slut... Först måste jag hitta hörlurarna till Mp3 spelaren, jag måste ha musik i örona när jag går, det blir ju lite trevligar att går när man har musik i örona...


Nej, nu måsta jag sätta i gång , men frukosten... Vi ses sen..!!!


Ovido - Quiz & Flashcards