Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Maria Pettersson - 25 mars 2009 09:15

Nu har jag städat klart för idag,,, ska snart åka lämna hampus på dagis kl 10.00,, för jag ska till banken idag,,,,,där ska jag göra lite bankärende... För tänkte jag skulle hinna me det i morgon, men jag gör det idag istället... ..


Det brukar var ganska mycket me folk nu på bankerna när det lönevecka...Nu ska börjar att fixa lite me hampus kläder och få på honom ytterkläderna snart...



Av Maria Pettersson - 25 mars 2009 08:09

Jag har varit upp i två timmar redan, har gjort massa viktiga saker.. Har gjort räkningar, så de blir betalda i morgon.... Och nu det är klart, så känns det kanon skönt att få det klart.. Sen har jag städat o plockat undan lite,, håller på med att tvätta kläder... Ska snart börja damsuga i vardagsrummet, å vad det  kan bli så smutsigt en dag.... Sen har jag lista vad jag ska hinna med allt tills på lördag, när vi ska fira reines födelsedag... Men han fyller år på fredag.. Men då hinner vi inte att fira honom, så det får bli på lördag istället...


Nä, nu ska ja sätta igång med städningen... Puuuu...Jag kommer skriva mera i kväll, hur dagen har gått...

Ovido - Quiz & Flashcards