Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Maria Pettersson - 19 mars 2009 10:28

Det blev ingen vårpromenad för mig idag, får se hur det blir i morgon!!! Hampus vill inte följa med , då går det inte gå på en promenad.... Men vi åkte ner til ICA handla lite lunch... Så jag ska snart laga till Lunchen.. Hampus är ute o leker på gården och smutsar ner sig nu.... Fundera lite på damsuga i köket o hallen.. Jag kan inte förstå att kan bli så smutisigt på en gång....


Det är skönt att hampus kan var ute o leker själv på gården... Man behöver bara tittat till honom ibland, så han inte göra några dumheter... Han leker bäst själv....


Nä, jag måste sätta igång med damsugningen och lunchen... Det ska inte ta så långstund....


hej svejs...

Av Maria Pettersson - 19 mars 2009 07:50

Nu är det två dagar kvar till Kryssningen med Reine.. Denna vecka har gått fort...


Hampus vaknade halv sex i morse, så det var bara o kliva upp... Vi har precis ätit frukost klart,,, Hampus ville ha jordgubbskräm, har ätit två portioner,,, men den andra gick lite långsamt,, så han var väl mätt.... Jag har fundera om man skulle gå ut på en promenad på förmiddagen, men jag vet inte än... Det skulle var skönt, för solen skiner på himlen...  Vi får se hur det blir....,,,


Sen måste jag fundera på vad man ska äta för lunch idag?? Jag har faktiskt ingen anning vad ska man äta för något.. Har lite dålig fantasi , vad man ska laga till för något!!! Man hittar alltid på något, kanske måste åka handla lite på ICA ....


Nä, du måste jag gå upp och  bädda sängen och slänga in en tvättmaskin.. Jag får se hur det blir med promenaden...


Ovido - Quiz & Flashcards