Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Maria Pettersson - 16 mars 2009 07:58

Det är reda måndag, å vad helgen har gått fort.... Den bara rusar iväg, jag hoppas att denna vecka rusar iväg, för på lördag åker ja och reine på kryssning.. Det ska bli skönt och härligt...


Vad som händer idag?? Det kommer inte hända så mycket idag,,, jag ska försöka städa undan i köket och tvätta kläder,, så jag får bort alla smuts tvätt, så snart kan börjar revoveringen i badrummet på övervåningen...

Det ska bli svart o vit där,, jag tror det kommer bli kanon fint.... När det blir klart..


Sen blir det att lämna hampus på dagiset om någon timme, sen är det bara åka jobba, men jag kommer mellanlanda hos Mor o far innan jobbet väntar...


Nä , nu måste jag sätta igång med sysslorna, så jag hinner....

Ovido - Quiz & Flashcards