Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Maria Pettersson - 5 mars 2009 21:00

Nu har man varit å  träna hos svärmor!! Vi höll på i 40 minuter... Fyra st maskiner som vi använder.. Så nu är man trött, ska snart gå in duschen och sen är det sängen som gäller för mig... Man ska upp tidigt i morgon bitti kl halv sex.. Men hampus ska inte till Dagis i morgon, han ska till min föräldrar för att min syster är där..


God natt,



Av Maria Pettersson - 5 mars 2009 09:36

 Jag hade glömt att jag skulle träna efter jag har slutat jobbet idag.. Jag o min svärmor ska träna tillsammans idag.. Det blir väl att jag kommer vara helt sluta idag när jag kommer hem.. ..Nu ska några  kilo  försvinna från mig.. Det skulle behövas..


Så det kommer bli en sen kväll idag, och samt ska man upp kl halv sex imorgon bitti.. Jag jobbar 7.00--12.00 Sen är det helg för mig....Å vad det kommer bli skönt att vara ledig hel helg....

Av Maria Pettersson - 5 mars 2009 08:07

Hampus ligger fortfarande o sover,,  jag tagit disken nu i köket, damsugit i köket o hallen igen.. Usch vad det blir smutsigt på en gång när man har barn o katter som springer in all skit... Sen har lagt en ny tvättmaskin och samt byta sängkläder i vårat sovrum..


Men jag måste vänta på att hampus vaknar innan jag kan börja damsuga där uppe på övervåningen.. I morgon ska jag åka  å köpa en ny madrass till hampus säng efter vi har varit till banken 14.00.   Vi ska göra om räntorna på huslånet........ Sen blir det är stor städning i hampus rum på fredag...


På lördag ska hampus till Mormor o Morfar kl 10 ... Han ska sova där till söndag för vi ska på dildoparty på lördag hos Eva ner i Norberg .. Så det blir lite att dricka där.. Man kommer att få skratta en massa där... Usch va det kommer bli roligt....... Bara längtar...Jag tror att Reine kommer var den enda  killen där..  Jag tror inte reine bryr sig så mycket i det,, då får han många tjejer o titta på...HE HE


Eva blogg : http://ladyblue.bloggagratis.se..



Av Maria Pettersson - 5 mars 2009 07:15

God morgon alla bloggare!!.. Jag har nyss klivit upp i från sängen och hampus ligger fortfarande sover i våran säng.. Men han gick upp kl halv sex i morse men han gick bara ner på toaletten, sen gick han  la sig brevid mig i våra sängar ..Han somnade på en gången ...


Nä du ska jag sätta igång med att göra det ja inte hann göra i går kväll,, jag o reine hann vika tvätten allafall... När jag kom ner idag,  då  så jag massa med disk i köket, så jag ska fixa det först, sen får jag hoppas att hampus har vaknat då.. Så jag kan börja med att städa mitt sovrum ordentligt och tvätta kläder......


Jag ska försöka hinna med allt i dag innan kl 11 , då ska ja lämna hampus på dagis... Nä , nu  måste ja sluta o skriva i bloggen, annars hinner jag inte me allt..


Hej svejs..

Ovido - Quiz & Flashcards