Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Maria Pettersson - 24 mars 2009 16:29

När man kom hem idag i från jobbet, och skulle sätt på datorn efter man hade damsugit och torkat golven på nedevånningen,, så fick jag ett msn virus... Fy fan vad man kan bli arg... Men sånt händer ibland..

Så nu har håller jag på med att att virusscanna hela datorn..

 Får hoppas man får bort det...


Jag säger till alla att scanna sina datorer efter virus...!!!! Hatar att få msn virus, det kan var svårt att få bort det....


En sak kan ja glädja mig för att at jag får 6400 tillbaka av skatten .. Men då har jag inte gjort några avdrag än.. Jag kommer dra av bilen till och ifrån jobbet.. Förra året fick jag tillbaka 7100, så det blir mer det här året.. Trevligt!! Trevlig!!


Det kommer ta hela dagen för att scanna hela datorn... puuuuu fy fan säger ja...

Ovido - Quiz & Flashcards