Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Maria Pettersson - 20 mars 2009 09:35

Jag är gravid.. Jag o reine ska få vårt andra barn i November ... De kommer bli roligt .. Hampus säger hela tiden att han ska få en lille bror.. Men jag brukar påminna honom att han kan oxå få en lille syster.. Men han vill så gärna ha en lille bror, för då kan jag leka med honom säger hampus..


Jag är i vecka 7 säger barnmorskan, men vi får se efter ultraljudet, vilken veckan jag är i...... Jag har mått super bra dessa veckor , jag känner inte äns att jag är gravid.. Så var det när jag fick hampus oxå. Jag hoppas det fortsätter så hela graviditen..


Nu vet alla som läser min blogg att jag är gravid.. ...

Nu ska ja läsa lite aftonbladet och sen blir det fixa iordning hampus till dagis..... Sen är det jobbet som väntar!!!!



Av Maria Pettersson - 20 mars 2009 07:27

I morgon är det lördag, då åker ja och reine på kryssning... Det kommer bli kanon skönt,, bara får komma iväg.. Men jag tror inte att det blir mycket drickade.. För jag får ju inte dricka, så det är väl inte så roligt för Reine att dricka själv.. Men jag kommer istället handla i taxfree istället... Vi har en middagsbord 18.30 på båten.. Man får väl ätat som man blir propp mätt.. hihihi


Mamma o pappa kommer o hämta oss imorgon bitti.. För jag vill inte ha min bil stående vid tågstationen i 24 timmar .  Så idag måste jag hinna med allt.. Jag ska jobba eftermiddag.. Jag får se hur det blir med träningen idag, för svärmor var dunder förkyld så vi se hur det blir med det.... När  jag kommer hem sen i kväll, så måste jag börjar packa hampus väska  och min väska.. Jag kommer väl få packa reine väska oxå,, han brukar glömma det viktigaste...


Hampus ligger fortfarande o sover.. Jag gick upp kvart över sex i morse.. Jag kunde i somna om, när reines väckaklocka ringde i morse kvart över fem.. Så jag har gjort lite bank ärende på morgon här, genom internet, så nu är det klart.. Och det är skönt.. Jag ska väl snart väcka hampus för vi behöver åka till Pappa reines jobb för hämta några nyklar.... Innan vi åker till reine så måste vi hinna äta frukost.. Kl 11 ska ja lämna hampus på dagis..


Sen efter det ska ja ta ut lite pengar och försöka hinna med att köpa vantar till hampus.....Hans vantar är sönder..


Nä , nu ska gå upp till hampus o vakna honom...


Ovido - Quiz & Flashcards