Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Maria Pettersson - 10 mars 2009 14:04

Jag kommer inte åka jobba i morgon heller,, jag har fått feber och har ont huvudet, och samt har inge ork alls i kroppen.. Orkar inte äns gå upp från sängen och samt laga mat till hampus...


Jag vet inte vad det är som är fel på mig..???Jag vill inte vara sjuk,,, för jag vet att det kan vara svårt att få någon att jobba för mig... Vad ska ja göra när man är sjuk??? Jag vill ju inte gå till jobbet och smitta dom på jobbet...... Nu ska ja lägga mig i soffan och äta alvedon så jag blir frisk  så jag gå jobba på fredag...JAG MÅSTE BLI FRISK....

Av Maria Pettersson - 10 mars 2009 08:19

I går så hade ja magsjuka, så jag fick vara hemma ifrån jobbet,, jag tycker inte om att vara hemma i från jobbet, men vad göra man när man måste sitta på toaletten nästa hela dagen igår.. Hampus fick vara hemma ifrån dagis oxå,, men han var så  snäll hela dagen, han sätt o tittade på tv och lekte i mellanrum.... Jag får vara hemma idag oxå i från jobbet,,, magen känns så där, men vi får se nu om jag får slipper toaletten.. Jag hoppas det....

Så jag kan jobba i morgon (onsdag).. Jag hoppas att hampus inte blir magsjuk nu..


Jag skulle träna igår , men det gick ju inte.. Det tycker ja var synd,, så vi får se hur det blir me träningen denna vecka...


Jag gick la med jättetidigt i går kl 20.30 ock sov hända till kl 7.45 idag,, så jag var helt slut igår .... Hoppas jag får mer energi idag,, så jag kan åka jobba i morrn.... JAG VILL DET....

Ovido - Quiz & Flashcards