Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Maria Pettersson - 18 mars 2009 08:08

Fick nyss ett sms av min chef , hon frågade om ja kunde börjar tidigare idag.. Visst kunde ja det skrev ja tillbaka.. Måste ringa dagis snart och säga till att hampus börjar lite tidigare idag..  Men det ska inte vara några problem...


Nu har jag börjat städa badrummet på övervåningen... Ja måste kolla hur jag jobbar nästa vecka, för jag måste komma ner till Västerås till Ikea,, måste ha några möbler till badrummet...


Jag vet inte hur jag ska hinna med att köpa färgen till badrummet,, jag jobbar eftermiddag Onsdag, torsdag och fredag..  Jag får väl be reine snällt, om han kan åka köpa färgen.. Det ska var vit och svart..


*Så jag får väl prata med Reine när jag kommer hem ikväll... Så han kan köpa färgen på torsdag...

Nä, nu måste jag sätta igång igen......

Av Maria Pettersson - 18 mars 2009 07:28

Jag ska fortsätta med det jag gjorde i går, dvs att tvätta kläder.. Snart är det klart med all tvätt.. Sen är det att börjar grov städa i badrummet, så jag kan börjar måla där.... Å vad det kommer bli kanon fint där.. Det är så jävla tråkigt att man måste göra allting själv, att man inte får någon hjälp av Reine .. Men det är väl o bita i fortsätta.... Det ska vara klart till nästa helg..


Min hampus vaknade kl 5.20,, men ja säga till honom att komma o lägga mig i min sängen,, men hampus somnade inte om, men vi gick upp halv sju.. Så hampus kommeri vara trött ikväll...


Nä, nu måste jag fortsätta med tvätten.. Sen blir det frukost..






Ovido - Quiz & Flashcards