Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Maria Pettersson - 4 mars 2009 19:52

Usch vad tid på jobbet går så fort nu.. Men jag vet varför tiden på jobbet gå så fort.. Det känns att man inte hinner göra allt man vill göra.. Idag fick jag fixa borden till Nood fooden.. Och det tog 3 timmar, men jag fick springa till kassa hela tiden. Där rann timmarna iväg..


Nä, självlart hade min man inte gjort så mycket, dvs städningen när ja kom hem.... Så du tänker jag inte heller  göra så mycket i kväll, den ända jag ska göra vika tvätten.. Ska inte arg för det,, han håller på göra pizza.. Mums...


Nu är pizzan klart..

Av Maria Pettersson - 4 mars 2009 09:00

Nu är man klar med städning i  köket, hallen och trappen för idag... Men ja kunde inte låta bli att börja städa lite på övervåningen ,,, nu har ja lagt all tvätt som ska vikas på sängen, så jag måste fixa det när ja kommer hem i från jobbet.. Man kan ju hoppas att man har en snäll man att han har fixa det,, men JAG TROR INTE DET KOMMER HÄNDA, men man kan ju aldrig veta...


Nu sitter ja i soffan och väntar till tvättmaskin ska bli klar,, så jag kan slänga in en ny smutstvätt... Innan den blir klar så ska jag skriva en lista vad ja ska hinna med denna vecka.. Sen ska ja vissa den lista till Reine ,så han vet vad han ska göra när han kommer hem i från jobbet varje dag.. Så jag slipper göra allt här i huset... Man får väl hoppas att hjälper till ... Annars får man var upp i 24 timmar för att städa.. Det har jag inge lust..


Nu är tvättmaskin klart... !!! Sen blir det att göra sig i ordning, för jag ska lämna hampus på dagis kl 11 idag.. 

Av Maria Pettersson - 4 mars 2009 08:22

Det är redan onsdag, å vad veckorna går fort.. Men det är bra, för jag längtar tills på lördag (dildoparty) och när vi ska åka på kryssning 21 mars....


Jag klev ur sängen kl halv sju ,,, hampus vaknade då... Då är det bara att kliva upp.... Så jag tänkte jag skulle göra någon nytta här hemma, så jag har damsugit i köket, hallen och trappen upp till övervåningne... Samt håller ja på med att tvätta kläder oxå... Snart ska ja börjar med att skura govlen där jag hade damsugit, så det är snyggt till Reine kommer hem...


Jag börjar jobba kl 14.00--19.00, det är en faktiskt en bra tid att jobba på, man hinner med allt man ska göra på förmiddagen och sen kommer man inte hem så sent efter jobbet, så då har man oxå tid över vad man ska göra för något.... Efter jag kommer hem så ska vi städa vårat sovrum och vika tvätt.. Det ser förjävligt upp på övervåningen.. Men du ska ja ta tag i övervåningen.. ..


Det ska bli lika fint så det är ner på nedevåningen... Nu ska sätta igång, me att ge lite ´frukost till hampus och samt börja skura govlen...

Ovido - Quiz & Flashcards