Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Maria Pettersson - 15 mars 2009 07:48

Idag ska vi åka till Insjön till ClasOhlson..... Vi ska försöka åka så tidigt som möjligt, så att man kommer hem en skapli tid.. Nästa lördag ska så är det kryssningen som gäller, men jag kommer vara nykter hela resan... Jag får ta många alkhol fria drickar istället.. Men det kommer bli roligt o trevligt o skönt allafall.... Då kan man köpa mer på Taxefree istället.. Jag bara längtar....


Varför jag inte få dricka alkhol?? Det tror jag att ni kan lista ut det själv.... Det ska bli rolig när den dagen kommer.. Nu har jag många project jag måste hinna med tills dess.. Jag ska börjar göra iordning badrummet på övervåningen.. Det ska målas och byta toalettstol...


Idag ska jag oxå träna med svärmor!!! Trevligt och härligt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards