Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Maria Pettersson - 17 mars 2009 20:23

Nu känner mig jävligt trött, men inte i kroppen, utan i huvudet... Jag är helst slut, men det kan ju beror på att man jobbade kväll i måndags sen skulle man upp tidigt i morse, så man fick inte sova så mycket.. Men jag får ta igen sen..


Nu har jag kommit hem ifrån träningen  med svärmor, det gick jävligt bra, gick ganska lätt att träna idag... Jag fick ris o kyckling när jag kom hem, men jag åt en halv portion mat, sen orkade jag inte mer...


Nu sitter jag i soffan och tittar på Navy CIS på TV3.. Efter det blir det kväller för mig, dvs min sängen väntar på mig...


Sov, sova och sova blir det.. God natt alla bloggare..



Av Maria Pettersson - 17 mars 2009 15:18

Å vad man längtar till våren..... När all snön är bort, så man kan börjar vår städa ute på gården efter vintern.. Plocka undan och slänga alla skräp som blir efter vintern..


Varje lördagar ska vi slänga skräp,,, passa på att göra massa saker när man inte kan var ute och festa ... Dvs ute festa kan jag allafall göra men inte dricka alkohol... . Försöka göra så mycket innan det är dax...


Snart börjar renovering badrum o tvättstuga!!!


Annars idag har  man jobbat förmiddag , 7-12.00 och hämtat hampus på dagis,, sen har jag tittat lite på tv och nu har jag precis damsugit klart köket, hallen och vardagsrummet,, ska snart börjar torka golven.. Sen har jag tvätta kläder .. Bara några maskin kvar till man kan börjar göra iordning badrummet och tvättstugan...


Ikväll så ska jag träna med svärmor.... Det kommer bli trevligt!!! Härligt!!!


Nä, nu måste jag sätta igång med sysslorna..

Ovido - Quiz & Flashcards