Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Maria Pettersson - 2 mars 2009 20:30

Jag har inte skrivt på några dagar .. Jag har inte haft någon lust,, men jag kan skriva lite kort hur helgen varit..

I söndags så åkte vi till Västerås och spenderade massa me pengar... Reine köpte en motorsåg och avgassystemet till min bil (saaben).....Sen köpte ja arbetsbyxor till jobbet.. Mina byxor ja brukade ha, har gått sönder... Så det var på tiden att köpa ordentliga arbetsbyxor.. Hoppas de håller några månader...


Var ja in på Lindex, där köpte ja strumpor och tights...Sen så självklart så åt vi på Mcdonalds.. På väg hem i från Västerås så ringde ja mor och frågade va dom gjorde, de var på väg till Ludvika.. De skulle in på dollarstore ... Så vi åkte oxå till Ludvika, och var in på dollarstor... Där vart en hel del handlade.. Jag köpte två böcker mm...


Jag har börja läst en av böckerna och det är redan spännade... Boken heter nästa död man av Åke Edwardson..ps kommer skriva om boken när jag har läst klart den...


Måndag!!! Ja,  började jobba kl 9.00--14.00 Innan ja hämtade hampus på dagis kl 15.00, så passade ja  på atthandla lite matvaror.. Inte så lite vart det, nästan 1000 kr.. Så snart är det bankkonto slut..... hihihi... Men nu är kylen och frysten fullt av mat och det är skönt....


När ja kom hem så ringde mor , och de frågade om de kunde komma o hälsade på , för de var i Avesta-....... Så man fick lite bråttom att plocka in alla matvaror innan de kom... Men det gick...




Ps!! Jag fick ett sms av min vännina Eva.. Att vi är välkomna på dildoparty hos henne på lördag  den 7 mars  kl 18.00 Fy fan vad jag längtar.. å,vad det kommer bli roligt!!! Det blir både killar o tjejer..... Min mor o far ska ha hampus hos sig....








Ovido - Quiz & Flashcards