Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Maria Pettersson - 11 mars 2009 09:43

Nu har man fått energi att göra massa här hemma.. Nu håller ja på med att städa köket....*Damsuga och tvätta golven.. Sen ska vi åka slänga skräp när reine kommer hem från jobbet..


Hampus är ut o leker  i snön.... Då kan jag passa på att städa ...

Av Maria Pettersson - 11 mars 2009 07:08

Jag känner jag mig lite bättre... Hoppas jag helt återställ på fredag när jag ska jobba 7.00--11.30 Jag ska bli helt återställ ,, jag ska äta alvedon och bara vila hela dagarna... Men som sagt så känns det mycket bättre än var det gjorde i går...


Jag har inte haft orka att laga mat till hampus  de dagar jag har varit sjuk,,,, det är illa... Men idag ska ja göra lunch till hampus och samt ha middag klar när reine kommer hem i från jobbet kl halv fyra ikväll..


Hasse kommer hit fixa elen i köket idag,,, så vi kan ha en kökslampa ....Det kommer bli helt suveränt att få en tak lampor i köket, som kommer att fungera..

Ovido - Quiz & Flashcards