Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Maria Pettersson - 8 januari 2009 19:38

Å var det var gått att äta på china idag, det var ett tag sedan. Usch vad mätt man blev.. Känns så man behöver inte äta på flera veckor, men ja blir väl hungri efter jobbet.. Idag jobbar ja 14.00--19.00


Innan sa gick till jobbet, så gick ja och eva upp till bolaget, hon skulle handla alkhol till helgen,, ja ska handla mitt i morgon, efter ja har lämnat hampus hos mamma o pappa...


Det var roligt att jobba idag, ja sätt  inte så mycket i kassan idag, utan fick vara ute i butiken, och det var roligt... I morgon så jobbar ja 7.00-12.00, så idag blir det en tidig kväll...


Ja ska äta lite kvällsmat nu och sen sitta titta på tv en stund, innan sängen väntar på mig...


Sov gott!!!!

Av Maria Pettersson - 8 januari 2009 09:42

Jag steg upp i morse kl 7.15 Hampus ska till dagis idag..Hampus vill inte ha frukost idag. Så ja åt hampus gröt idag. Man kanske skulle börjar äta frukost, de säger att det är bästa målet om dagen..  Reine körde hampus till dagiset idag.. Men han ska vara där bara tre timmar idag..


Ja, fick reine med mig på en promenad, men ja fick  säga till honom flera gånger innan han  gick med på gå på en promenad.... Vi gick 40 minuters promenad. Vi gick kl 8.50 och kom tilbaka 9.30 Det var skönt att var ute på en promenad..


Så ja har bestämt mig nu att gå en promenad varje dag.. Idag ska ja köpa en kollegiblock där ja ska skriva hur långt ja går varje dag (steg) och sen tänker jag skriva hur mycket ja äter varje dag.. Så hoppas det kommer bli resultat med vikt ner gång..

 Efter promenade så gick ja in och tvättade håret. Ska snart göra i ordninge för jag ska äta på china med min kompis Eva kl 12.30.. Vi ska planera hur helgen ska bli.. Mamma och Pappa ska ha hampus på fredag..


Sen börjar ja jobba kl 14.00--19.00 .. Det kommer bli skönt att få jobba, ja bara längtar. Ja, hoppas ja slipper sitta i kassan så mycket, ja vill vare ute i butiken och jobba .. Man bränner mer kalori än att sitta och vara trevlig i kassan...


Ovido - Quiz & Flashcards