Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Maria Pettersson - 17 januari 2009 21:00

Hampus börjarde vid lunch tid idag , han klagade på att han hade ont i huvudet. Så han fick lite alvedon.... När ja åkte till jobbet, så åkte reine o hampus ner till Ronnie, reine skulle hjälp dom med golvvärm..


När reine o hampus kom hem runt 17.00 , så han hampus feber runt 39,2 grader .. Men han vill inte ta alvedon, utan han låg i soffan och titta på tv. Vid runt 19.30 så somnade han i soffan...Jag hoppas att det inte blir en jobbig natt.. Jag hoppas han sover hela natten.


Vi får se hur det blir...

Av Maria Pettersson - 17 januari 2009 09:16

Det var inte som ja hade planerat med de nya gardinerna, det var inte så snyggt utan nu har jag beställt nya gardiner igen... De andra fick ja sätta i ett annat fönster , det var super snyggt..


Så nu får ja vänta 2 veckor på dessa gardiner, men det göra inget, så kanske har fixat att klart  i köket. Målat och fått nya lister  och att golvet är klart..

Av Maria Pettersson - 17 januari 2009 08:20

Min nattsömn har inte varit så bra i natt, har vaknat flera gånger hela natten, det är så jobbigt.. .. Vad ska man hitta på för något på förmiddagen på eftermiddag vet vad jag ska göra.. Jag ska jobba..


Mm, man kanske skulle damsuga o torka golvet...Det skulle behövas göras... Jag har nya gardiner till köke. Jag ska  passa göra det  innan hampus vill ha frukost,.. han vill inte ha på än gång han han vaknar utan efter någon timme eller så....


Det är skönt sen när man kommer hem i från jobbet sen... Nu ska ja sätta i fart....

Ovido - Quiz & Flashcards