Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Maria Pettersson - 3 januari 2009 20:00

Gick upp halv sex  och kollade på temperaturen å var kallt ute.. Jag ska börjar jobb kl 7 till 12.00 Ja, gjorde mig iordning till jobbet, se gick ut och start bilen.. Sen gick ja in igen och för att vänta tills bilen bli varm,, så ja sätt mig framför dator och kollade min mail...


Idag på jobbet, så gick dagen kanon bra... Tiden gick fort.. När jag slutade så ringde mamma om vi kunde åka till borlänge , för deras bil är sönder. Så vi åkte till borlänge, de ska skulle köpa nytt spel till xboxen...


Hampus hade åkte redan till stockholm med farmor, i detta väderlag.. Hoppas hampus får roligt på disney on ice... Och han tycker om att titta på det...


När vi kom hem i från borlänge, så låna pappa min bil... Så kommer han hämta mig i morgon bitti när ja  ska börja jobba.


Så nu är vi barnledig,, så ja och reine åkte ner hämtade mat.. Vi tog en Filé oskar.. Å va det var gott det va.... Sen tog ja ett glas vin till.. Eftermat vart ja trött...


Vi sätt och tittade på tv.. Men vi kl 21.30 så skulle ja titta på junior VM-hockey, så reine gick upp till sovrummet och sätt där och tittade på tv..

Det tur att man har två...

hiihih




Ovido - Quiz & Flashcards