Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Maria Pettersson - 28 januari 2009 15:19

Har varit ner till Apoteket och hämtade min salva som jag har väntat på flera veckor på.. Du kan jag få smörja in kroppen med salvan,,, hoppas min psoriasis blir bättre..Är inte så roligt nu på vintern,,, längar till sommaren..


*Jag ska säga Tack, en för helt under bra låte jag fick i helgen.. Gotta Be Somebody av Nickelback...De är jättebra...!!!


Nu kom reine hem, se om vi åker till Västerås idag....


Stort Tack...

Av Maria Pettersson - 28 januari 2009 12:11

Det blev korv o makaroner och grönsaker till.. Så nu är man mätt och belåten.....

Av Maria Pettersson - 28 januari 2009 11:11

Usch , nu har man städa klart för idag tror ja.. Skulle kanske  behöva damsuga i vardagsrummet senare på eftermiddag... Nu vill jag bara gå "sova", men det går ju inte.. .. Har nu ingen energi över till något extra, men jag måste ta mig i kragen och fundera vad man ska äta till Lunch idag...


Svårt!!! Hjälp mig!!! Vad ska ja äta för något till Lunch???? Jag kommer säkert på något snart.. Nu ska ja ringa till min älskade man, och fråga om vi ska åka till borlänge el Västerås med hans mobilteleforn....




Av Maria Pettersson - 28 januari 2009 08:28

God morgon....


 Idag är det den stora städ dagen.... Hiihiihi. Jag ska städa hampus rum ordentligt, passa på göra det nu på  morgon, när han sitter tittar på tv.. Annars ska han var med o hjälpa till.


Samtidigt  ska man hålla på med att tvätta kläder och vika den trökiga tvätten..Så det är fullt upp idag,, få se om jag hinner med en promenad sen efter Reine kommer hem ifrån jobbet.. Vi skulle behöva åka till Borlänge med reines mobiltelefon, så har gått sönder...

Ovido - Quiz & Flashcards