Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Maria Pettersson - 23 januari 2009 20:38

Man har gjort mycket idag, men städning vart det inget av... Har haft en träningsrunda på 20 minuter idag i högt tempo, börja kännas i benan.... Sen åkte ja o hampus till fagersta.. Jag lämnade han hos mormor, för ja skulle till banken..

Sen köpte ja nya gardiner i Fagersta till Köket, jag orkar inte vänta på de nya gardiner jag har beställt.....

Reine kom hem tidigare idag, han vill åka till Västerås, så hampus fick vara hos farmor när vi var i västerås.. Vi har precis kommit hem i från Västerås..

Vi köpte lister till köket.. Å var det kommer bli snyggt när listerna är på plats ... Sen så självklart så åkte vi in på ikea, men det vart inte så mycket handlat där inne, men vi köpte en sak till hampus..


Hampus vart glad  allafall...


Nu ska ja plocka undan lite saker i Vardagsrummet innan Tv väntar på mig .. Hihihihi..


Av Maria Pettersson - 23 januari 2009 08:52

God morgon på alla...... Usch vad ja är trött, jag har svårt att somna på kvällarna, sen vaknar sonen hampus nu på morgonen så tidigt... Då är det bara att kliva upp...... Men kanska skulle ta en tränings runda, då kanske man börjar piggna till... Sen ska ja städa lite idag och samt måste ja och hampus åka till Fagersta en runda, mamma ska vara barnvakt, en stund för jag måste in på banken.. Det är alltid något man måste göra.. Ingen lugn stund här....


Nu ska göra ordning lite frukost till hampus..........

Ovido - Quiz & Flashcards