Alla inlägg den 18 december 2009

Av Maria Pettersson - 18 december 2009 21:38

Nu har jag läst på lite , hur Iphone fungera... Nu börjar ja får stå,, hur man får ner program o sånt där.. Jag kan säga Er ,, det är inte lätt.. Men jag tror jag kommer bli kanon nöjd me nya telefornen som kommer på Tisdag.. Jag fick mail ifrån 3 att den är redan skickad,, man kanske får den på måndag... Hihihiiii


Jag fick prova min syster´s Iphone idag, när hon var i Fagersta.. Det kändes kanon bra att hålla på me den... Så man var i Fagersta hela Eftermiddagen,, och på kvällskvisten har jag hållit på förstå hur den fungera,, läst lite på nätet...


Nu längtar man bara efter den.. Båda ungarna ligger o sover för kvällen.. André strulade lite i kväll,, men nu sover han för natten.. Se när han vaknar i natt då???????...


Reine har varit nere o eldat för kvällen,, i natt kommer det bli en kall natt.. Man vill ju inte frysa när man vaknar i natt och i morgon bitti..  Se om man åker o handla de sista julklapparna i helgen... Det kanske är det bästa innan den riktiga julstressen kommer från alla människor, som får sin lön på Tisdag el Onsdag...


Nu ska gå upp lägga mig i min sköna säng,, sov gott alla trevliga bloggare..








Av Maria Pettersson - 18 december 2009 10:30

                                              

Nu har man beställt en ny telefon... Jag ringde 3 och nu får man sin nya teleforn på Tisdag..Det blev en Iphone 16G som jag beställde.. Nu väntar man bara på den... Fan roligt..  Nu får man lära sig något nytt.... Hihiihiiiiiiiiiiii

Av Maria Pettersson - 18 december 2009 08:55

                    


Jag vet inte vilken mobil jag ska välja,, En iphone eller Ericsson satio.. Har lite svårt att välja.. Jag får snart, 4 januari förlänga mitt 3 abonemang... Mmm, jag har lite svårt välja mellan dom två.. Man måste väl åka till en 3 butik kolla på dessa två.. Att få känna och klämma lite på dom..  Syrran har en iphone och reine´s bror har en iphone, dom är nöjda me telefonen..


Jag har ja ca 14 dagar på mig att bestämma mig..

Av Maria Pettersson - 18 december 2009 08:23

Då var det fredag och det fortfarande kallt ut,, men inte så farligt  minus 12 grader.. Det känns skönt att få gå ut och lämnade hampus på förskolan... Bilen var lite seg att starta,, jag tror man får köpa ett nytt batterie eller åka hämta vårat batterie som svärföräldrarna har lånat till deras husvagn.. Det skulle inte var roligt när inte bilen startar,, att det inte finns inge batterie i bilen...


  Jag är fortfarande glad,, för man pratade me Eva. Hon är helt suveränt bra kompis ,, som man kan prata om allt me, och hon får man reda på massa saker om vissa som pratar skit om mig,, som inte är sant.. hihiiiiiiiiiiiiiiii Well,well, vad ska man göra me sådan personer,, jo att skita i dom fullständigt,, och det göra...



"Fredag",, idag ska hampus julpynta julgranen i kväll.... Å vad kattungarna kommer få har roligt ,,hihiii, så man får väl gå plocka upp alla julkulor hela tiden.. Jag vill inte ta upp julgranen i år, men reine o hampus vill det,, men då ska dom gå plocka upp julkulornar, men det blir jag allafall..


André har sovit bra i natt igen.. Från kl 20.00---03.00,, då fick han mat och somnade om till kl 07.00....  Hampus har sovit bra oxå utan mardrömmar... Skönt för honom... Han går sista dagen på denna veckan, men han går oxå på förskolan på Måndag ,, sen har han jullov....


                                                  





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards