Alla inlägg den 17 december 2009

Av Maria Pettersson - 17 december 2009 20:21

Nu ligger båda ungarna o sover.. Man har precis ätit klart lite middag... Mums vad det var gott.. Innan André skulle ha mat,, så hann jag med en promenad på 40 min och det var faktiskt skönt att vara ute på en promenad och jag ringde upp Eva då, och vi pratade i kanske 25 minuter... Härligt att få prata ut lite om vissa saker..


Nu tittar jag på Tv på kanal 9 .. En serie som brukar kolla på.... Den är kanon bra... Sen blir det väl sängen efter det.. Reine är uppe hos grannen, han skulle hämta något som reine hade beställt  i från honom....



Sov gott alla trevliga bloggare..

.

Av Maria Pettersson - 17 december 2009 18:23

Är ute går en promenad i detta kalla vädret... Men det är faktisk skönt att få röra på sig...

Av Maria Pettersson - 17 december 2009 15:58

Nu har man kommit hem efter varit handlat lite .. Vi hade nästan slut på blöjor och toapper och massor med annat som man behöver ha varje dag till frukost exempelsvis...  Hampus äter nu sin " pizza" ifrån i går.. Han åt inte upp sin i går...  Själv ska man äta lite jultallrik senare....


Tack en gång till,till  alla trevliga kommentarer från Er.. Det är synd att det finns idioter till människor här som inte skriver sitt namn på kommentarerna..  Dom måste vara så jävla avundsjuka på min blogg och familj,, annars ska man inte skriva som denna personen göra.. Tar gärna åt dig vad jag skriver nu... Säger som pernilla skrev.. Sluta läsa den,,om man inte gillar den och  skriv ditt namn i kommentarerna och stå vad du skriver... Men jag tror inte dennna person , kan stå för det den skriver..


 Jag skulle aldrig skriva i en blogg,, säga att den är tråkig eller andra dumheter.. Utan jag slutar o läsa den istället... Men den personon vill bara förstöra.... Men den person får gärna fortsätta med att skriva sina dumma kommentarer,, men jag tror det inte blir bättre , det ser ju ut att den person vill ha kolla på mig och min familj hela tiden.. Nästa kommentar du skriver ,, skriva gärna ditt jävla skit namn om du vågar....



Nu ligger André o sover, jag ska passa på att göra mina sysslor ,, som jag inte gjorde i morse.. hihihihiiiiiiiiiiiiii..  Hampus kollar på Barnprogram,, han har varit ute mycket idag... Lekt i snön..




Av Maria Pettersson - 17 december 2009 11:46

Vi är hos reines bror... Reine skulle kolla på ett svets jobb.... Vi har 10 minus grader ute.. Efter det ska vi åka handla lite...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards