Alla inlägg den 2 december 2009

BVC

Av Maria Pettersson - 2 december 2009 14:55

Min lille kille André väger och växer på längden som han ska.... Han väger 3850g och är 52,5 cm lång...  Skönt att få reda på att han får i sig  mat som han ska allafall.. Han är ett riktig matvrak av sig...


Nä,, har jag inte tid mer,, han börjar bli lite hungri nu,, ska ge André lite mat nu...



Av Maria Pettersson - 2 december 2009 10:02

   8_love_forever_pink.gif image by funkbutter

 

" The love too""".... Människan har många känslor.. Den största är ju kärleken, som kan var på både gott och på ont..


Jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på dig,det börjar när du sätter dina armar runt min nacke och bara kysser mig och säger att du älskar mig.
Du är den bästa och mest underbara människan jag nånsin har träffat i hela mitt

liv och  du betyder mest för mig av alla som finns, jag älskar dig.


Jag ger mig mitt hjärta till dig,,och du ser till att jag mår så jävla superbra jämt..Du och ja mot hela världen,bara vi och inga andra... Och ingen kan eller ska komma imellan oss..


I promise you,that I always love you....Kommer aldrig att lämna dig och det hoppas att du vet..JAG ÄR BARA DIN, do not forget it.


" jag vet att du läser detta"


.

Av Maria Pettersson - 2 december 2009 09:05

Nu har man varit o lämnat hampus på förskolan.. Vi tog en promenad istället för ta bilen idag... Usch vad det var kallt.. Så man fick klä på sig ordentlig... Hampus vill att vi skulle ta bilen,, för han är lite lat på morgon här...... Men jag ville röra på mig.. Men det gick bra att gå med hampus på morgon här.... Lite gnäll,,vart det... Men i helheten gick kanon bra...


 Hoppas att jag kan ta en promenad sen när reine kommer hem,, då blir det en lite längre promenad utan vagnen...... Jag lyssnar på Takida,, basshunter,, mycket discolåter i min Mp3-spelare... Jag får mycket energi när jag lyssnar på dessa låtar när jag gå ut på korta/långa promenader...


Idag ska man ner till BVC och väga André kl 14.30 Man får hoppas att han har  gått upp i vikt som han ska.........


Nu ska man damsuga och skura golven ,, passa på när André sover... Annars är det fullt upp hela dagarna här hemma... Mata André,, tvätta kläder,, städa och ta hand om den stora killen.. Stora killen måste ibland få lite uppmärksamhet av hos.. Det blir ju nu att André får det mesta av uppmärksamhet.






Av Maria Pettersson - 2 december 2009 08:07

Gå med hampus till förskolan...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards