Alla inlägg den 16 december 2009

Av Maria Pettersson - 16 december 2009 20:52

                           


Nu ligger alla barnen i sina sängar och sover så sött.. Hoppat att inte stora killen vaknar i natt igen,, han vaknade i natt för han hade haft en mardröm igen..   Han var lite förvirrad sa reine,, för ja hörde inte äns att hampus vaknade i natt..  Jag måste ha sovit djupt..


Reine har fått feber av "gris" sprutan.. Han är ont i kroppen säger han... Hoppas att det är bättre i morgon.. Nu blir det att titta på Tv en stund innan det sängen som väntar.....


Sov gott..

Av Maria Pettersson - 16 december 2009 20:36

                 nalle1   


Tack för alla trevliga kommentare jag har fått för inlägget Snö... Utom en kommentar i från en som heter Anonym... Men de andra kommentarer ska ja säger Er att det värmde av era ord... Tusen Tack ....

Av Maria Pettersson - 16 december 2009 12:08

                                   


Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket...Du får mig att känna.....................,, du får mig att förstå att det finns människor här i världen som inte är värd någonting.. Att man ska sluta och bryr sig sig vad dessa månniskor försöker att förstöra.. De är bara så jävla avundsjuka på oss.. Att det fel att anklaga någon utan har hela sanningen .. Men ja kan bara gå långt bakom mig och läsa alla bevis och bara le,,det är skönt att ha lite saker kvar att läsa.... E-mail + plus mycket annat oxå...


Puss "reine"...







Av Maria Pettersson - 16 december 2009 10:43

                                              

Nu har man spendera lite pengar,, dvs betala räkningar.. Bäst ha det gjort innan julen kommer,, så slipper  man  sitta me det, när man annars har mycket man ska hinna me att göra... I år slipper ja laga julmaten,, för vi ska ner till Reine´s föräldrar... Skönt att få slippa det i år... Vi har varit hos oss ,tre jular i rad...


Fundera på att åka handla klart alla julklappar i dag eller morgon,, vi har inte bestämt oss, vad vi ska göra.. Det är inge roligt väderlag att köra i.. Men vi får se vad det blir...



Av Maria Pettersson - 16 december 2009 08:58

                                     


God morgon........ Ja,, då har man varit lämnad stora killen på förskolan.. Å vad han tycker om att det är snö ute.. Han var ute i flera timmar på eftermiddag i går..   Sen har man gjort nytta här hemma också,, jag har hunnit med att skotta gården.. Det gick ganska fort idag..  Vissa tycker ja klagar för jag måste skotta,men så är det inte,  jag vet inte vad den person har fått det i från.. Jag tycker om att skotta..  Och ingen kan komma o säga någonting annat.. Fan när jag var höggravid med hampus,, så skottade jag snö,, ingen kan komma klaga att jag är lat...


André sover nu efter att fått mat,, som man får nu passa på göra sådan saker som man inte hinner me när han är vaken på dagarna... Självklart så har han sovit bra i natt igen... Den ungen kan sova...  Reine är varit ner i källan och eldat i panna,, så det blir lite varmare i huset....


Tänkte ta en promenad senare på eftermiddagen, man får då hoppas att alla vägar är skottade.. Det går mycket lättare att gå då... Hihiiiiiii... 











Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards