Alla inlägg den 12 december 2009

Av Maria Pettersson - 12 december 2009 21:42

natt 

Sov gott alla..


   

Av Maria Pettersson - 12 december 2009 17:48

Usch vad dagen har varit seg och lång.. Idag har man inte gjort så mycket än de vanliga sysslorna här hemma,, sånt man måste göras varje dag... Som att tvätta kläder och dammsuga och plocka undan efter hampus..... Sen har man haft främmande av mor o far en stund,, för de skulle ge mig present från min syster som inte kunna komma lämna den själv.. Present till André..


Jätte fina kläder fick André i strl 62... Strl 56 är nästa för lite snart.. Någon vecka till så... Usch vad dom växer.. Ja ,,skulle behöva hämta banankartonger på jobbet,, för lägga alla kläder som är för lite...


Nu vaknar André skriver senare om ja hinner.. Hej svejs..



Av Maria Pettersson - 12 december 2009 08:46

Fan vad jag är pigg efter omgången i går.. Det trodde ja inte.. Men det är ju skönt,, men någon annan här hemma är jävligt sliten.. Men det blir väl så när man tittar för djupt i flaskan hihi.. Nu håller ja på städa upp efter alla.. Herregud vad flaskor...   Sen får man främmande av mor o far tror ja.. De sa någoting om det..


Jag gick la mig 00.30 Men det var kanske tur det... Reine gick la sig när Eva åkte hem kl 2.30 i natt... 


Tack Eva för helt underbara dag.. Man kan inte få en bättre vän......  Nu ska ja fortsätta med allt arbete här hemma...Innan ja börjar bli trött..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards