Alla inlägg den 4 december 2009

Av Maria Pettersson - 4 december 2009 08:16

Man börjar bli sjuk nu el är det någoting annat.. Känner mig inte alls pigg,, ont i huvudet och allmänt ont i kroppen.... Fryser göra jag.. Har precis kommit ut i från duschen,, å vad det är skönt me varm dusch när man känner sig lite frusen..... André sover fortfarande.. Hoppas att hans dag är bättre idag.. Det börjar bättre idag än vad det gjorde i går...


Men han vaknar väl snart,, han ska ha mat.... Sen blir det byta kläder på honom,, för han har ju pyjamas på sig fortfarande.. Och sen hann man me äta lite frukost innan jag hoppade in i duschen..


" Jag hoppas att Reine slutar tidigare idag"""""



Av Maria Pettersson - 4 december 2009 06:14

Usch´,, vad jag är trött.... André har strulat lite i natt,, men inte så farligt... Han strulade mellan kl 00.30--01.30 i natt.. Han vill inte sova alls..Men efter ett tag så fick ja honom att sova.. Sammanlagt har man sovit  6 timmar,, man ska inte klaga..  André hade en dålig dag i går så...


Nu har precis gett honom frukost,, så nu sover han... Men då kan man inte gå lägga sig för då är stora killen uppe.. Men man kan sitta i soffan och vila...


Och sen hoppas jag att Reine slutar tidigare idag... Skönt att det är helg. Se om man kan åka till V-ås och shoppa lite julklappar.. Ska se till att fixa barnvakt till hampus...  Om man jag hinner så,, ska ja skriva en lista idag,, vilka man ska köpa julklappar till.. Det är några stycken.... Man vill ju inte glömma någon,, och köpa den i sista sekunden som vanligt..


Detta år ska ja vara klara med julklapparna i tid,, men det har jag sakt alla år, men det har alltid blivit så man har åkt o handlat i sista sekunden,, men då har man ju jobbat mycket i december.. Nu är man är ledig,, så kan man väl försöka köpa alla i tid...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards