Alla inlägg den 7 december 2009

Av Maria Pettersson - 7 december 2009 21:19

Nu ligger båda mina killar å sover uppe sina sängar... Nu tittar man på grannfejden på tv3... Herregud vad grannar imellan kan bråka.. Ganska roligt att titta på .. Men jag kan inte förstå  att det finns så jävla dum människor..  Det tur att man inte bråkar me mina trevliga grannar....


Jag börjar bli lite trött i ögat,, så snart är det sängen som väntar.. Skönt det kommer bli att krypa under täcket och sova...................... Man vet ju aldrig när natten blir.. Bästa gå lägga sig i tidig, då vet man att man får några timmar sömn...


Sov gott...












Av Maria Pettersson - 7 december 2009 15:42

Första dagen på denna veckan.. Å vad dagen har gått fort,, jag har inte hunnit göra något alls hemma.. Har haft så mycket annat att göra.. I morse efter reine hade lämnat hampus på förskolan,, så åkte vi över till Fagersta,, för reine hade några ärende som var viktiga att fixa.. Efter det så hade jag en tid på vårdscentralen,, för göra ett urinprov ,, se om jag hade några förändring i vita och röd blodkroppar. Och det visar att ja hade för höga blodkroppar och det betyder att jag har fått urinvägsinfektion.. Så nu får man äta lite penicillin i några dagar...


Sen efter det ,, så gjorde reine iordning maten ,, samtidigt som jag gav André mat... Efter det så åkte vi ner till Reine´s bror och hälsade på.. På vägen hem därifrån så åkte vi förbi på Apoteket hämta min medicin,, jag skulle samtidgit hämta min salva, men de hade den inte inne,, så ja får den imorgon..


Nu är man allafall hemma.. Men reine fick åka till Avesta för fixa med sin viktiga papper som han ska skicka in på myndigheterna....


Ja,, säger fullt upp idag.. Nu är det lite lugn o ro ... Men André vaknar väl snart och han vill väl ha mat igen.. Han sover och äter för det mesta av dagen.. Är bara vaken max tre till fem timmar om dagen....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards