Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Maria Pettersson - 26 juli 2009 20:49

Det blev ganska lugn dag idag,,vi åkte till Ludvika och var in på Dollarstore , rusta och elgiganten.. Blev inte så mycket handlade....Det blev lite smått o gott...


Men imorgon har vi mycket vi ska göra,, reine ska börja dra rören i källan till Solvärmen och sen ska vi försöka skaffa en släpvagn för vi behöver åka till V-ås o köpa plåt till taket på garaget...... Så det är massor som ska göras.. Jag kan tvyärr inte hjälpa till så mycket,, jag får istället ha en ordentligt städa dag här i morgon.. Tvätta det sista kläderna och börjar städa badrummet på övervånninge,, och kanske skruva ihop byrån till babisen.. S¨å man kan lägga babiskläderna där...


Jag är själv hemma med hampus nu,, reine är till Fagersta till min bror, för han skulle köpa  massagedyna  av honom..,, som reine vill ha.. Bara utgifter hela tiden.. Skit samma,,när man har pengar,, så ska man väl spendera det hihihii..


Nu ska gå lägga mig i soffan och kolla på Tv,,hampus är på sitt rum,,han tittar på hans Tv,, han har inte somnat än.... Det gör han väl snart...

Ovido - Quiz & Flashcards