Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Maria Pettersson - 22 juli 2009 20:25

Vilken underbar dag det har varit idag,, massor med sol kan inte bli bättre... Solbrännan har passat på att förbättra, lite röd är man men det försvinner tills i morgon..


Sen har man varit hos barnmorskan i Fagersta. Gick bra som vanligt!!Sen var vi i Eskiln hos mor o far ,, de fick passa hampus när vi var till barnmorskan,, för han vill inte följa med.. Han tyckte det var bättre o leka med kompisarna där än att följa med mig och reine och lyssna på babisens hjärtljud..


Nu håller jag på med att packa resvätskorna,, försöka fixa att allt man behöver ha med sig när vi åker.. Jag hoppas att vi kankse åker till mantorp på lördag, men det får vi se hur reine orkar.. Självklart så orkar ja,,för jag vill ner dit o kolla på dragracing...


Börjar bli lite slut ,, måste tänka på vad man ska ha med sig.. Det är inte lätt ibland...Mycket blir det allafall..


Jag hoppas att resa blir kanon bra och allt flytter på hela tiden.. Jag kommer att blogga i från Mobilen och skicka några bilder,, så ni får se hur roligt vi har det...


Nu säger jag sov gott,, för oss blir det en tidigt kväll.. Upp tidigt!!





Ovido - Quiz & Flashcards