Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Maria Pettersson - 19 juli 2009 18:55

Jag hann inte klart med städningen...Jag har badrummet o hampus rum kvar att städa, samt lite tvätt.. Det får jag göra i morgon,, på förmiddagen,,för nu är jag helt slut..


Har precis fått in hampus i duschen.. Sen blir det att titta på lite *Tv med hampus,,sen är det sängen som gäller för honom.... Nu sitter ja med lite jordnötsringar och en cola och kolla lite på fotboll,, när hampus är i duschen,, annars så äger hampus tv förtillfälligt ,, barnprogram för hela slanten...


Nu är det tv som gäller för mig en stund till..



Av Maria Pettersson - 19 juli 2009 11:48

Idag gäller städning här hemma.. Jag ska ha en storstädning .Hela huset ska städas ifrån golv till tak.
Passa på när vädret inte är det bästa... Så det kommer inte hända så,mycket här hemma idag än städning..


Hela familjen var i borlänge o kollade på dragracing i går.. Det var skit roligt ,, att få höra bilarna gasa, och se att det ryker i från däcken.. Häftigt säger ja... Om det är fint väder nästa helg,, så kankse vi åker ner till Mantorp.. Men det får vi se hur vädret blir ,,, man vet ju inte..
Så nu har man blivit brun också,,solen tog kanska mycket igår när vi stod på flygfältet upp i borlänge i går..


Jag ska försöka börja med städningen ,, börjar med nedevåningen för det går fortast, för det är inte så smutsigt som det är upp på övervåningen...Kanske skulle passa på med att tvätta gardinerna också,, men det får jag se om jag hinner idag, annars får det bli i morgon..


Nu måste jag sätta igång,, annars kommer jag aldrig bli färdig idag..Man kanske få hjälp av reine,, man vet ju aldrig..Dåkanske det några timmar fortare...



Ovido - Quiz & Flashcards