Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Maria Pettersson - 14 juli 2009 19:36

På eftermiddagen så åkte vi ner till Reine´s föräldrar.. Hampus hjälpte till med att ta bort ogräs ... Han planterade lite frön oxå...Efter det så åkte vi till Eskiln för lämna tillbaka GPS jag lånade... Så nu är det överlämnat och det är skönt att få det fixat  o klart... ..


Hampus lekte med en pojke där i flera timmar,, de leker så fint tillsammans.. .. Jag tycker att man inte ska klaga på sina barn att dom är jobbiga av sig..Självklart så har de  dåliga dagar som vi har..Och de är också lika envis om vi är som föräldrar.. Och det tycker jag barn ska vara , och det är inge fel i det..


Nä,, det ska jag inte skriva om,, men jag vill så gärna göra det.. Men det kanske inte är så snällt,, med det är ju sanningen...Men jag skiter o skriver det,, för då slipper man få massa skit om den saken.. Det handlar inte  om en person utan flera personer i vårat samhälle det kan ja säga... Och de som jag vill skriva om,, handlar om hur jag ser på den saken...........


Nu håller vi göra lite kvällsmat åt hampus.... Hoppas att man kan sova bättre i natt, annars blir jag tokig.... Jag ska snart hoppa in duschen.....Sen ska se om det blir något bra film på TV i dag...


hej svejs..







Av Maria Pettersson - 14 juli 2009 19:16

Kanske inte den bästa bilden,, men det var svårt att  få bra bilder,, för vi sätt ganska långt ifrån .. Men vi såg allt...


Jag filmade små videofilmer i från  kameran,, det vart super bra.. Man hör jätte bra ,, och bilder eller filmer blev kanon bra..






Det var synd att man inte hade en bättre kamera.. Men det får ju duga tycker ja.. Det är inte så många ´gånger i livet man går på globen och kollar på Britney spears...








Det är nu hon börjar snart uppträda sitt nummer,, jag kan säga pengarna jag betalade för detta kalas,, vad värd alla pengar.. Jag ångra mig inte en enda sekund att jag åkter ner till globen o kollade på henne...


Bild nederför,, såg scenen ut.. Mycket med färg hela tiden i hennes uppträdande.. Det kanske därför det var svårt få fina bilder...




Av Maria Pettersson - 14 juli 2009 13:21

Resan ner till stockholm var helt suveränt kul..Och  köra bilen ner i stockholm var ju inge problem alls.. Jag tog det lugnt och inte stressa upp sig i trafiken,, men det var inte så mycket trafik när vi kom ner dit, så vi åkte i rätt tid...


När vi kom ner till Globen så gick vi i köpcentrum... Jag köpte nya skor och det gjorde eva också.. Sen åt vi mat där ,, det blev inte så dyrt som jag trodde det skulle bli.... Åt fläskfi´le och strips, mums vad det var gott...


Konseren var helt suveränt bra,, vilket tryck.... Jag kommer lägga ut lite bilder senare.....


När vi skulle betala parkering,, så trodde vi att vi skulle få betala flera hundra kronor,, men icke det heller,,bara 120 kr för 9 timmar, och det tyckte jag inte var så dyrt...


Resan hem gick oxå bra...Jag kom hem strax efter kl 01.00 natt... Så idag är jag lite trött.. Jag gick la mig vid 2 i natt och gick upp vid 9.00,, också denna natt sov jag lite så där.. Men när jag vaknade, så mådde jag inte helt bra.. Ont huvudet och ont i halsen.. Men började kännas lite bättre nu på eftermiddagen..


Idag har jag ont i foten,,, men det beror säkert på vi gick mycket i går..

Så idag blir det mesta att ta det lugnt....

Ovido - Quiz & Flashcards