Alla inlägg under november 2008

Av Maria Pettersson - 2 november 2008 08:43

Nä, golvet vart inte klart igår..!!!.. Det var ju synd tyckte jag.. Men idag blir det klart... Reine ska fixa det, lilla som är kvar. Själv ska man åka snart åka till jobbet, tänkte jag skulle skriva i bloggen lite..., innann jag åker...


Och det är kallt ute oxå, har varit ut tagit bort sommadäcken som låg i bilen,, och läggt  dom i garaget... Jag slipper ha dom i bilen hela vintern.. HiiiHii....


Jag har ingen lust att åka jobba idag, Jag skulle vara ledig idag, men nettan vill byta söndag med mig.. Men då är jag ledig nästa söndag,,, mendet väl okej....


Nu ska gå varma upp bilen,,, innan jag åker till jobbet. Vi ses sen!!!!

Av Maria Pettersson - 1 november 2008 20:24

Nu har man vinterdäck på saaben, nu behöver man inte var så nervös när man åkter med vintdäck på... ...Pappa hjälpte reine med att byta vinterdäcken, och vi låna garaget.. Reine slapp vara ute när det är så kallt ute....


När vi var i Fagersta, så vart jag så hungri, så jag gick köpte pizza, och det var jätte gott,, men inte så nyttigt men gott. Nu har man väl gott upp fyra kilon , de kilon man hade gått ner .. HiHiHi.. Men det tar jag väl igen i  morgon när jag jobbar hela dagen....


Golvet är inte klart än, men det är inte så mycket kvar att göra, vi får väl se om det blir klart idag eller i morgon..


Hampus duschade hemma hos mamma, så när vi kom hem ifrån Fagersta, så var det bara slänga upp hampus i sängen.....



Av Maria Pettersson - 1 november 2008 11:16

 Efter jag kom hem i går i från jobbet, så hade reine läggt nästa hela golvet i köket, och det blev snyggt..


Hampus hade hjälp till med golvet, men det gick bra....

 *Runt kl 21.30 kom grannen jörgen hem till oss, vi drack lite vin, cider och öl.. Vi tittade på idol, och prata för fullt... Runt kl halv tolv så ringde vi taxi, så åkte vi ner till puben i norberg,, jörgen, jag och Therese. Vi hade jätterroligt.. Jag kom hem runt halv fyra i natt, efter pub rundan så åkte vi hem till jörgen....

Så tur så har man närahem, jörgen bor grannen med mig.. Reine låg sov när jag kom hem.. Han var trött. Han hade jobbet och hållit på med golvet...


Idag lördag ska vi lägga klart golvet och åka till fagersta och sätt på vinterdäcken på bilen, för jag ska jobba i morgon..... Hiii hiii

Ovido - Quiz & Flashcards