Alla inlägg den 24 november 2008

Av Maria Pettersson - 24 november 2008 21:00

I dag besiktade ja min, fina röd saab, och de gick igenom denna gång.. Och det är skönt!! Nu får man åka ett år till med bilen , innan nästa besiktning..


Vilket busväder vi har!!.... !!!! Tycker inte om när det snöar och blåser,,, Mamma o farsan körde till Arlanda i dag... På vägen dit gick det bra... Men när de skulle hem ,, vid kl 16.00 , var det kaos i uppsala.. Det tog en timme innan de kom ut i från uppsala.. Lastbilar, bussar o personbilar låg i diken... De hade fått mycket mer snö där, än vad vi hade fått sa mamma till mig när de kom hem 20.00 i går kväll..


Chefen ringde mig i tidigt i morse, och frågade mig om ja kunde börjar tidigare. Nettan var sjuk, så ja fick jobbar 8.30 timme i går.. Ja, var helt slut när ja kom hem...


Ja, sätt mig framför datorn , när ja kom hem en stund... Sen gick ja la mig, men ja kunde inte somna.. Ja , tror ja somnade kl halv ett i natt..... puu kommer man bli trött i morgon.. hhihhih..


Tar igen sömnen på onsdag när man är ledig...hihih



Ovido - Quiz & Flashcards