Alla inlägg den 2 november 2008

Av Maria Pettersson - 2 november 2008 18:32

 När jag var på jobbet, så ringde reine att han gjort klart golvet, men han måste ta på bort några golvplankor, för han gjorde fel på några.. Det ska han  fixa till nästa helg, men det  vart fint ...


 Nu ska jag beställa några fina gardiner och städa ordentligt i morgon eftermiddag när jag kommer hem i från jobbet...



Av Maria Pettersson - 2 november 2008 08:43

Nä, golvet vart inte klart igår..!!!.. Det var ju synd tyckte jag.. Men idag blir det klart... Reine ska fixa det, lilla som är kvar. Själv ska man åka snart åka till jobbet, tänkte jag skulle skriva i bloggen lite..., innann jag åker...


Och det är kallt ute oxå, har varit ut tagit bort sommadäcken som låg i bilen,, och läggt  dom i garaget... Jag slipper ha dom i bilen hela vintern.. HiiiHii....


Jag har ingen lust att åka jobba idag, Jag skulle vara ledig idag, men nettan vill byta söndag med mig.. Men då är jag ledig nästa söndag,,, mendet väl okej....


Nu ska gå varma upp bilen,,, innan jag åker till jobbet. Vi ses sen!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards