Alla inlägg den 31 december 2008

Av Maria Pettersson - 31 december 2008 22:00

Nu är det sista dagen på detta år( 2008).. Denna dag börjar ganska tidigit för mig.. Jag gick upp kl sju och fixa med saker som ja skulle ha med mig till jobbet kl 8.30, så reine släpp ta med mina saker till morsan o farsan. Vi ska vara där på nyårsafton..


Ja, började jobba kl halv nio.. Dagen på jobbet började lugnt och ja tänkte att det inte skulle bli så mycket med folk, så chefen ingela , sa till houng att åka hem, för hon mådde inte så bra.. Men sen vid halv tolv, så hände det en olycka på jobbet, jag skulle ta bort plasten på en pall Cola, så en flaska gick sönder och ja fick cola över hela mig, fy fan .. Tröjan och håret och ansiktet fick det mesta av cola duschen.. hihihi.


Sen efter det så kommer kom folket, så ja och chefen sätt  i kassan hela tiden , vi han inte städa klart, butiken se förjävlig ut..


Efter jobbet, så gick ja upp till mamma  och pappa, hampus och reine hade kommit dit  redan, de höll på med maten när ja kom, men ja gick in  duschen, för ta bort allt cola i från håret...


Efter det kom alla andra dit,

Mikael, jenny , tim och ida.. Det var fullt med folk.. Ungarna hade roligt, de spelade spel på xbox och sjöng karaoke, elle ska man säga försökte.. De skrek mest i mikrofonena.


Till middagen åt vi , potatisgratäng med fläskfilé. Glass till efterrätt..


Roligt hade ja allafall.. Vid nollslaget så, smällde vi raketerna, hampus och Tim var vaknad, men ida hon sov...


Gott Nytt år alla...

Ovido - Quiz & Flashcards