Alla inlägg den 21 december 2008

Av Maria Pettersson - 21 december 2008 20:30

Ja, såld min gamla digitalkamera till mamma, för jag vill ha en ny .... Vi åkte till morsan och vissa upp min gamla kamera, hon ville ha den....När vi skulle åka till västerås, så vill inte hampus följa med, så han fick vara kvar hos morsan o farsan... Det var väl lika bra det!!! Han gå i butiker med massa människor ... Det tycker inta hampus om...


När vi kom i västerås, så gick vi in på mediamarket först.,, där hittade ja min kamera och xbox, som vi vill ha... Men vi åkte vidare och kolla i butikerna vid hälla, men ja hittade inte kamera där som ja ville..

Efter vi hade varit vid hälla och springit alla butikerna, så åkte vi,

, åt på maxi iställlet... Det var gott..


Sen åkte vi till mediamarket igen, köpt digitalkameran och xbox... När vi kom dit för andra gången,,,så hade det ännu mer människor kommit dit,, fy fan med människor, vad de handlar.. Det var en kärring, så hade hel kund vagn men saker... Under hur mycket det kommer  att kosta??? Hihhihi


Köpte en rosa digitalkamera.....



Av Maria Pettersson - 21 december 2008 09:03


Reine sätt upp julgranen i går... Men det vart ju inte så fin ut, så ja måste åka till västerås i dag handla lite saker till den... Den ser inte fin ut`!!!

Men den kommer bli fin, när ja får fixa med ....


Jag har fått nästan alla julklappar nu,, fattas bara kläderna till Tim och vintra.... Hoppas ja får det på måndag eller tisdag.... Annars får de, deras julklapp efter julafton...Inte så roligt kanske..


Nu är det bara slå in dom  julklapparna... Och lägga julklapparna under julgranen....

Ovido - Quiz & Flashcards